Måste ju :-)

Känner att jag behöver något att göra den stunden om dagen jag inte städar eller tar hand om barnen ;-)
så börjar blogga igen och denna gången ska de bannemej vara varaktigt !
Händer väll inte så värst mycket om dagarna här för tillfället men något måste man ju ha o skriva om tycker jag!
Vad har hänt på sistonde då ?
har gift mig <3! åkt på halloween kryssning, halloween fest hemma, kört kinect, tagit hand om mina små underbara , gjort håret ljusare (igen) , klippt av mig de mesta håret ;-P , börjat planera för hur vi ska fixa ordning det här hemma så vi ska trivas ett tag till , vad mer ? lite bilder kanske ?
<3
Här är väll en av ytterst få bilder där man ser mina smilegropar ;-P
Påväg in i stugan innan ceremonin
Klänningen bakifrån
Liza-Lii <3
Milian <3
ja nu ska jag väll gå och göra lite lunch :-)
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0