snyggt sörru

Idag har vi vart på BVC o mätt och vägt lillbarnet =) hon växer så det knakar !
Sen blev de affären för lite mathandling och sen hem för fika:-)
Älskling han har nyss gått iväg på julbord med jobbet , jag själv fick en liten mini sjukling.. lillsnuttan har 39,3 graders feber och är jätte gnällig ! :-( stackars liten.
Snart är det sovdags för millen, kan tyckas att det är tidigt men han har fortf samma sovtiden som när han var mindre och det funkar bra !
När han somnat ska jag laga till ngt gott till mig själv, dricka lite glögg och mysa ner mig i soffan framför Elf fick höra att den ska vara bra ;-)
Har gjort mig en ny önselista också ! blev en hel massa mer än jag tänkt mig men det gör inget ;-) då finns de ju mer o välja på för den som ska handla ;-P
Men det jag främst önskar mig är detta ;-)
nä nu ska jag visst hjälpa mille med ett bad och sen ska jag fixa oboy åt han :-)
Hörs senare ! //A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0