pulka

Igår spenderades natten på akuten med lillan som är hemskt rosslig o tungandad. Hon fick där andas in medicin och fick också med medicin hem, lillskrutt har falsk krupp så inget farligt men ack så jobbigt.
Idag har vi vart i pulkabacken medans lillan var hemma hos sin farmor. Kul med pulka med satan vad kallt det var alltså! blev ett par åk innan vi begav oss hem till svärmor för att käka :-) !
När vi kom hem åkte lillan bums i säng och jag själv satte mig och beställde en julklapp till mannen min =) han har ju redan fått en sak typ, han fyller ju år nu i december så han fick jul och födelsedag kombinerat , en fotbollsresa till barcelona :-) så blir bara ngt litet till jul kostar ju en del med resan ;-P !
ja sen då ? sitter här och bara glor, kikar lite smått på tv:n och tänker göra mig en kopp te snart :-) Är lite sugen på en lussebulle också :-P
Jaja nu ska ja ta mig ett bad ! //A
Me and the little one <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0