pissigt..

idag är en riktig skitdag! riktigt riktigt skitkass! Inget funkar som det ska, o jag känner ilskan bara bubblar i magen. irriterar mig på människor som står mig nära eller vad man ska kalla det.. jag blir helt mållös vissa gånger, och vissa gånger har jag god lust o bara skrika ut precis allting jag tycker och tänker. men skulle jag göra det skulle jag väll få en rejäl avhyvling.. inte för att det skulle göra mig så nämnvärt mycket men onödigt kanske o göra sig ovänn.. så lika bra jag skippar det och skriker i huvet istället.
men irriterad är jag till tusen. så så så så så sååå irriterad ! vuxna människor som håller på på de där sättet.. jisses alltså.. den ena värre än den andra alltså.. nån måtta får de väll fan vara eller? värkar inte direkt som det.
skitsamma orkar inte ens skriva mer.
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0