Nyvaken !

Vaknade väll första gången strax före 6.. Inte helt sugen på att kliva upp då så gick in gav lillan flaskan hon somnade som tur var om så jag fick sova till halv 9 hör o häpna innan mille kom uppspringandes o vrålade BARNKANAALEN!
sagt och gjort på med barnkanalen och sen börja plocka fram frukost.. efter det sitter jag nu här o gäspar.. Är fortf trött men är otroligt skönt att kunna sova normal tid på kvällen.. innan har vi vaknat mitt på dagen sen vart vaken till 4-5 på morgonen.. INTE OKEJ!
vad händer idag då? ut o leka en stund, sen skjutsa barnen till mormor/morfar och farmor/farfar så vi får oss lite egentid ikväll :-)
Nu tjatar millen om sin chokladkalender så måste väll springa iväg o ge han den :-)
men jag återkommer senare :-) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0