Lyxmat ;-)

riktigt lyxig mat idag till lunch ;-) pasta ost o gräddsås och ketchup :P men gott är det !
Till middag idag blir det Tacokryddad kycklingfile, Pommes och bea ;-P MUUMS!
idag har inte mycket hänt hittils, börjat fundera lite på julklappar och hittat en jag tror är riktigt bra till älskling ;-) Får väll hoppas att jag inte är helt ute o cyklar .
Millen han har önskat sig svampbob docka, traktor och klossar så det ska väll ordnas det också!
Lillan kan ju inte önska så mkt hon så det blir väll bara nå litet för att hon inte ska vara utanför ;-P
åh jag vill så gärna ut o resa! Nånstans varmt i minst 2 veckor. sola o bada o bara va ! dricka goda drinkar o gå ut o dansa på natten ! underbart!
åhh låt det bli veckan innan jul nu så jag kan fixa julgran :P känns lite tidigt ännu men ... ska försöka hålla mig iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0