Haft fullt upp

fullt upp, inte haft en tanje på bloggen.. stora datorn har gått sönder typ.. hade förfest här i fredags och ngn spillde cider i den.. så den funkar lite halvdant nu. så jag får använda min pytte mini dator som funkar men är galet seg !
längtar ngt så otroligt mycket till julafton! klä granen god mat paket o allt annat som hör till :-D !
Älsklingen min han fyller år nästa vecka så då blir det väll lite partaj kanske.. I helgen tror jag att det är tänkt att vi ska iväg på lite roligheter också.. men får se hur det blir med det :-) !
åhhh ser så fram emot att M ska öppna sin julklapp/födelsedagspresent också! jag hoppas verkligen att det är ngt han kommer tycka om ! :-D  spännande iaf !
Satt o kikade runt på halens sida igår och hittade fakitiskt en hel del snyggt ! det trodde jag aldrig men de fanns ett par saker där jag inte skulle tacka nej till!
nä nu skriker lillbarnet igen måste springa!
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0