Ensamma nätter

Jag och min Man <3
Jag
Ensamma nätter har de vart ett par dagar nu.. Himla tomt o tråkigt faktiskt.. Dom säger att det ska vara bra o sakna ibland , men jag kan fan inte hålla med om det.. hatar o vara ensam.. o avskyr o sova ensam har svårt för att somna och nää ... allt är bättre med sällskap!
Idag har det städats sen gick jag och barnen till min gammelmormor för fika :-) Mammsen följde också med dit för att fika :-)
Är lite smått avundsjuk på Angiies totalt grymma smink som hennes "egen" jultomte skickat till henne ! Grymt snygga färger på det där sminket !
Förövrigt har jag köpt mig ännu ett par skor. Det får bli min julklapp till mig själv..
Dessa knähöga saker med galet snygg klack! Blir nog snyggt till lite lösare byxor med hög midja, ett löst instoppat linne ... Mjolu kan nog bli bra :-)
Ja vad mer ska jag hitta på då? Kika lite på tv försöka få LL o somna om och sen blir det väll sova för min del också.
jaja nu ska jag lämna datorn en stund o se vad som finns på tv :-)
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0