Drömma tillbaka.

På en tid utan problem, en tid då man inte mådde dåligt, en tid när allting kändes som en dröm. En tid då man inte var besviken och ledsen. En tid då man inte oroade sig över minsta lilla, eller läste in för mkt i saker. Tänk en tid när man hade allt framför sig, när man bara så ljust på allting.. vilken dröm.
Istället blir aldrig saker som man tänkt sig. snarare tvärtom.. och jag är så otroligt besviken, kan inte ens skjuta undan det.. det riktigt lyser om mig hur besviken jag är. Varför kan saker aldrig bli bra ? BARA bra ?
denna låten är den enda jag kan höra och verkligen känna den där känslan.. total lycka! Ren och skär lycka. rakt igenom.. första gången jag hörde den låten, de var då jag hade den där känslan i kroppen.. detta kommer bli bra, ngt alldeles utomordentligt bra. men inget blev som jag trodde..
tror jag ska gå och sova nu för känner mig bara ledsen i kroppen.. godnatt.
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0